tisdag 16 oktober 2012

Julkortsdax

Hej hej!!!
Hösten är här och det betyder att det mörknar fortare på kvällarna och då är det inte lika kul att vara ute så man kan med gott samvete tillbringa mer tid vid pysselborden. Jag har så smått börjar göra mina julkort, brukar göra en hög med enklare kort av mina spillbitar dessa har storlek 10X8 cm och blev lagom juliga tycker jag.




Jag blev verkligen glad när jag såg dom nya julstämplarna som kom förra veckan, för hur underbart fina är inte dessa biljetter? Jag har även använt den nya stämpeln "God jul - Poststämpel" jag stämplade den direkt på mönsterpappret och det blev en fin effekt. Några halvpärlor fick vara med på dessa små kort. Visst är det härligt att vi får börja julpyssla så smått? Har ni börjat med era julkort än? Kram


2 kommentarer:

  1. Hur det går med mina julkort? *fniss* Jag har ju börjat lite, jag med.... några disktrasor är helt klara! *S*

    Dina kort är jättefina!

    SvaraRadera