söndag 28 oktober 2012

Julkort

Själv ska jag ju skicka såna här disktrasor som julkort i år. Dem har jag stämplat dels med den här stämpeln och dels med en "önskar-stämpel" med helt egen text, som Anna-Lena gjort åt mej. 

Men... det finns ju andra som vill skicka lite mer traditionella julkort, så här har jag gjort ett kort i min favoritfärg (brunt, som synes) och en av ROX's nya julstämplar för året. Den heter ... och endast tomten är vaken.

Halvpärlor i hörnet, de finns i många färger och storlekar och passar på allt!

Ännu fler julstämplar, fina jul-charms med mera hittar du i JUL 2012-kategorin. Missa inte den, för där finns massor med smått och (jul-)gott!

Det söta lilla hjärtformade spännet hittade jag också i min "ROX-låda" men finner det inte i butiken just nu. Jag ska höra med Anna-Lena var hon har gömt dem någonstans! Återkommer i frågan.

Just nu kan jag inte visa insidan på kortet, för den är helt enkelt inte klar. Återkommer med den också! *S*

Ha en skön söndag!


1 kommentar: