fredag 19 oktober 2012

Dags för hembakat

Hej fina ni!
Visst är det kul att kunna ge bort något som man gjort själv? det blir personligare och själv uppskattar jag att få något som jag vet är gjort med kärlek speciellt för mig. När jag är ledig och inte är i stallet, skogen eller vid mitt pysselbord så bakar jag gärna men som tur kanske är så ger jag hellre bort det jag bakar än äter upp det själv och då kan det vara kul att dekorera den lilla påsen med kakor, bröd eller andra godsaker med en liten tag. Rox har flera fina "bakstämplar" som passar finfint på mina små tags.




På den gula tagen ser ni ett litet hjärta tillsammans med blommorna dom säljs till superbra pris och blir en enkel och fin dekoration. På den understa lilla skapelsen har jag använt en charm som ni också kan hitta i butiken där det finns en hel kategori under charms som heter "ätbart" och det passar ju jättebra till dessa stämplar.

Ha en fin dag, Kram

1 kommentar: