fredag 7 september 2012

Trevlig resa...

Hej fina ni!
Jag har en granne (ja så nära grannar man nu kan va när man bor mitt ute i ödet...) som jag brukar umgås med och hon har precis fyllt 30 år vilket hon skall fira med en liten resa senare i höst. Men att bara lägga resebidraget i ett tråkigt vitt kuvert var inget för mig så jag snickrade ihop denna lilla skapelse...


Här ser ni "Hjärtliga gratulationer" på framsidan av det "lilla" kortet.


Uppe i hörnet hamnade några av dom fina blommorna från ROX.


Några "pillerburkar" med godis fick vara med och dom har jag satt fast med självhäftande tejp.


Här ser man om man tittar noga "I hela världen är du..." den är verkligen fin och i perfekt storlek.

Baksidan pryds av min "Raggsockastämpel", detta var ett kul kort att göra och uppskattades verkligen av födelsedagsbarnet. Hoppas ni ger er på något lite större projekt precis som detta för det är riktigt kul att se det växa fram. Ha det bäst kram Linda


2 kommentarer:

  1. Whiiiiheeee!
    Det här gillar jag!!! Superkul med både Yatzy och tuggummi och så lite piller och bra-att-ha-läppomoj! Toppengrejor, alltihop och en härlig present! Gillar, gillar, gillar!!!!

    SvaraRadera