onsdag 29 augusti 2012

Stafflikort

Har gjort ett snedställt stafflikort,
På papprena har jag använt 3d-lack uti kanterna.
En hel del acryldroppar  och blommor och andra dekosar
som jag hittat i mina lådor.
Den ursöta lilla flaskan hittar ni HÄR
Man får 6 flaskor för endast 19:-



Jag fyllde flaskan med microglaskulor



Såhär ser kortet ut när man ser det uppställt



Här har jag den snygga Tack stämpeln som ni hittar HÄR
Blommor och blad är egna men
 hittar ni RoxStamps fina sortiment.

Det pyttelilla hjärtanet är en charms som finns HÄR




Visst är det fint.



Sist men inte minst min 

I den har jag stämplat med denna stämpeln



När jag gjort färdigt kortet kom jag på att man kanske vill
skriva nånstans oxå så jag ritade lite på den sida som är dold
tills man ställer upp kortet,



Detta var mitt sista kort som GDT här hos Roxstamp
jag hoppas att ni har fått nån inspiration av det jag visat.



3 kommentarer:

  1. Supersött kort och jag gillar verkligen effekten av 3D-lacken, kanonfint!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt härligt kort, så fint med flaskan och efftekten av 3D lacken,och så blommorna är ju bara såå snyggt, ME LIKE :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt fint stafflikort på sniskan...=) Underbart med all dina detaljer...

    Kramen

    SvaraRadera