onsdag 18 juli 2012

De nya pärlbanden!

Det har ju kommit in pärlband i butiken som är så snygga! Jag var naturligtvis tvungen att prova! Ett skrin att ha antingen juveler i eller varför inte fina små tvålar?




Material:

Skrinet är byggt på samma sätt som väskan som jag publicerade innan i veckan. Skillnaden är att insidan klädde jag med 600g kartongbitar för att ge den riktig stadga. Allt övrigt material är från mina egna gömmor.

Ha en riktigt bra onsdag - det ska jag ha..

kram från
Anna-Lena



4 kommentarer:

  1. Anna-Lena! Du VET vad jag tycker om den här... den är UNDERBAR!!!!!

    SvaraRadera
  2. men du e ju så himla duktig så jag trillar av stolen..görsnyggt!

    SvaraRadera
  3. Åhh denna var bara för fin!!! Du är verkligen superduktig, och vilket fantastiskt sätt att via upp dom underbara pärlbanden på! Kram på dig

    SvaraRadera