tisdag 26 juni 2012

Födelsedagskupp - gratta och vinn!

Ibland går tiden så fort - swisch! och jag hinner inte alls det jag vill. Just nu är det så... tiden bara försvann och idag är det Anna-Lenas födelsedag! Jag har inte hunnit göra något kort till henne. Så dumt.

Men istället gör jag en liten "födelsedagskupp" här i bloggen. *hihi* Busigt, va?!

Alla som skriver en grattishälsning som en kommentar till det här inlägget är med i en utlottning av en egen personlig Raggsockastämpel!!! Jag drar en vinnare imorgon.



STORT GRATTIS TILL DEJ, ANNA-LENA!

Och ha en riktigt härlig dag, du och alla som läser här!
Kram!
Cornelia

38 kommentarer:

  1. Ja må du leva många lyckliga år!
    GRATTIS
    // Inga

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en underbar dag :) // Sandra K

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS på födelsedagen. Hoppas du får nånga paket och god tårta
    Kram /Y

    P.S Cornelia, jag har redan en sån stämpel så du behöver inte lotta med mig =)

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis på din födelsedag, hoppas resten av dagen och sommaren blir bra.
    / Marianne

    SvaraRadera
  5. Grattis till dig!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Hipp hipp Hurra på ANNA-LENA's födelseda! :-)
    Kramar
    //Cattie

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen!
    /Cecilia

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS på födelsedagen!

    SvaraRadera
  9. ������ja må du leva många hundra år!!!! Grattis, grattis!

    SvaraRadera
  10. Grattis och ha det bra på din dag!

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Stort GRATTIS på din dag!
    Hoppas att den blir toppen bra.

    SvaraRadera
  13. Stort GRATTIS Anna-Lena på DIN dag :) /bibbi

    SvaraRadera
  14. STORT GRATTIS Anna-Lena på din födelsedag! Hurra! Hurra!! Hurra!!! för dig idag! :)

    SvaraRadera
  15. För med en enkel tulipan uppå bemärkelsedán
    jag har den äran, jag har den äran
    att gratulera..............Stort grattis på Din dag Anna-Lena.

    SvaraRadera
  16. Grattis, grattis!! Hoppas dagen blir bra!

    SvaraRadera
  17. grattis på din dag!!!!

    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Grattis på födelsedagen!!! :)

    SvaraRadera
  19. Ha ha ha, ja du är bra busig du Cornelia.
    Jag önskar dig Anna-Lena en underbar födelsedag (förhoppningsvis inte allt för blöt)och utropar ett... HIPP, HIPP HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Många kramar från Ljungsbro ;)

    SvaraRadera
  20. Stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att den är fylld av solsken, glädje och roliga presenter!

    SvaraRadera
  21. Fniss... Alltid kul med lite bus :)

    Ett stort GRATTIS på födelsedagen Anna-Lena!!! Ha en toppen dag!!!

    SvaraRadera
  22. Grattis kära Anna-Lena, hoppas du får en härlig dag som inspirerar dig till fler härliga stämplar och dies!

    SvaraRadera
  23. Grattis på födelsedagen!!
    Hoppas solen lyser hos dig & att du får en riktig toppendag!!

    SvaraRadera
  24. nämen, se där... Grattis på födelsedagen, Anna-Lena! Idag är det även min födelsedag, och här där jag bor är det riktigt fint väder, jag hoppas du också får njuta av sol och varmt! Jag hoppas att du får mycket fint också, jag har fått pysselpengar, tjoho, vilket betyder att jag snart får skicka in min beställning på fina stämplar! Hursomhelst, önskar dig en alldeles underbar födelsedag, med massa gott. Har ju hört nånstans, att födelsedagskalorier inte räknas! ;)

    SvaraRadera
  25. Hejsan
    Jag avstår lottningen då jag redan har en personlig stämpel.
    Men jag vill ju jättegärna säga
    GRATTIS på födelsedagen

    Kramis

    SvaraRadera
  26. Ja må hon leva! Gratulerer med dagen, Anna-Lena! :)

    SvaraRadera
  27. Grattis Grattis på din födelsedag.Njut och låt livet leva. Christel

    SvaraRadera
  28. STORT grattis till DU! :D Hoppas att du får en UNDERBAR dag!

    SvaraRadera
  29. Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du har en underbar dag!!!!

    SvaraRadera
  30. Ett jättegattis på födelsedagen, hoppas den blir speciell.

    SvaraRadera
  31. Hipp, hipp hurra på Anna-Lenas födelsedag. Hoppas din dag va underbar.

    SvaraRadera
  32. Grattis Anna_lena och va gullig du är söta Cornelia....

    SvaraRadera
  33. Hipp hipp hurra, gratulerer så mye med dagen. Håper du har kost deg masse :)

    SvaraRadera
  34. Stort grattis på födelsedagen

    SvaraRadera
  35. Stort grattis på din födelsedag! Hipp hipp hurra!

    SvaraRadera
  36. Stort Grattis till en dam med tåga och som sprider så mycket glädje :)

    Kram Linda i Perstorp

    SvaraRadera