tisdag 8 maj 2012

Vad händer egentligen?

Ja, det har sannerligen varit tyst från min sida här på bloggen - länge! Inte för att jag inte vill göra inlägg utan jag har under en längre tid lidit av tidsbrist. Jag har varit ute på två scrapträffar - helt underbara, dels på Odengården, Röstånga och dels i Örkelljunga. Efter att varit ute med butiken på träffar så blir det lite jobb när man är tillbaka med att räkna in allt i lagret igen - och ibland så kan det gå illa ändå, att man sålt slut på något utan att det blivit uppdaterat. Jag får säga som man säger i kyrkan - haven förtröstan - jag gör mitt allra yttersta för att alla kunder ska få det de beställt.
Vill samtidigt säga tack till alla tjejerna som sköter bloggen med alla fina inlägg - ni är fantastiska!!

Nyheter
Lite nyheter trillar det in hela tiden - lite smått och gott från fjärran östern. Det är lika roligt varje gång paketen dimper ner här. En annan nyhet är ju att nu har vi kapat leveranstiderna på de personliga stämplarna. Bara ca 1 veckas leveranstid har vi nu! - är det inte underbart?! Du har dessutom valet nu att  - jag kan skicka ut dina beställda varor direkt och stämpeln sedan, eller att dina varor reserveras här och packas och skickas först när stämpeln är här.
Inom kort kommer vi även att släppa en ny dies! Hur den ser ut - är ju självklart en hemlighet men jag hoppas att många blir glada för jag inbillar mig i varje fall att denna diesen kommer att bli hett eftertraktad!

Som vanligt...
kör vi på att det är fraktfritt vid order över 200 kr, och väljer du Klarna faktura så är det endast 25 kr extra för fakturaavgiften. Hur länge fraktfrittgränsen kan vara så här låg får vi se men åtminstone över sommaren har vi bestämt...

Ta nu tillfället i akt och beställ din personliga stämpel när du kan få den så snabbt och slipper vänta i veckor innan du får den!

Ha en bra vecka

Önskar
Anna-Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar