måndag 28 maj 2012

Mors Dags-kort

Det här är det enda Mors Dags-kortet jag gjort i år och det är inte ens till min egen mamma. Hon fyller nämligen år imorgon, så hon får något kombinerat. Det känns inte riktigt bra, klart att min mamma borde få två kort! Men nu är det som det är, tiden räckte inte riktigt till och jag får skämmas!

Det här kortet blev till ganska snabbt och istället för att färglägga stämpelmotiv, så har jag använt mej av ett vackert mönstrat papper. Sånt spar tid och blir ju fint, det med!

Den här dekorationsringen tillhör en av mina favoriter från butiken. Den är sååå snygg och användbar till allt som ska ges till någon mamma! Du hittar den HÄR.
Eftersom det finns noter på mönsterpappret har jag också dekorerat med små rullar av notpapper. Notpapper är också en favorit hos mej.

På insidan har jag stämplat texten Du vet väl om att du är värdefull. En text som passar vid många tillfällen och helt perfekt till en mamma, eller hur?!

Raggsockastämpeln använder jag flitigt och här har jag en bit av denna text i mitten. 

NU ska jag bara äta frukost och sen sätta igång med ett kort eller nåt till min egen kära mamma. Och så ska jag hålla järnkoll på brevlådan, för idag kommer det att landa ett tjockt och knöligt kuvert från ROX, det har Anna-Lena lovat! Längtar!!!

Ha en bra dag!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar