torsdag 3 maj 2012

Marint grattis!

Hej!
Idag tänkte jag visa ett gratulationskort som går i marin stil. Jag trivs väldigt bra vid vattnet, och visst är doften av hav något speciellt och väldigt somrigt...
Jag har använt en jättefin biljettstämpel, och stansat ut med denna die vilket är otroligt smidigt. Längst upp ser ni också några små halvpärlor.
Jag gjorde två tags som jag sedan stämplade "Roligare än ett mail" och "I världen är du bara någon..." på. Den lilla söta stjärnan fanns med i ett "Hemligt paket" med charms som jag beställde för ett tag sedan. 
Den här alldeles underbara charmen tillhör mina favoriter och den kommer ni få se på fler alster framöver, visst är den fin?

På insidan satte jag två biljettstämplar.
Jag hoppas ni gillar mitt lilla kort, och att ni får njuta av doften av hav och många salta bad i sommar, var rädda om varandra och ha en fin dag! Kramar Linda

4 kommentarer:

  1. Superhärligt kort med många fina detaljer att låta ögonen njuta av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite pyssel med att få plats med allt, men resultatet blev helt ok ;) Kram L

      Radera
  2. Vilket fantastiskt kort! Så genomarbetat och välkomponerat! Kan knappt sluta titta på det. :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir, hoppas det kan inspirera dig till att maska stämplar och drömma dig bort mot havet! Kram L

      Radera