tisdag 29 maj 2012

Mamma fyller år idag!

Idag fyller min stackars mamma år. Hon, som inte fick nåt Mors Dags-kort. Men nu får hon den här påsen istället.

De blå halvpärlorna har jag längtat lite efter och igår landade de i min brevlåda. Jag har en i hörnet och några bland blommorna, som vanligt. Biljetter med olika texter är användbara i massor av sammanhang och du stansar lättast ut dem med denna die. Dekorationsringen med texten MAMMA är, som jag skrev igår, en av mina favoritdekorationer.


En påse är det, som sagt var, och trots att den inte är jättestor, så rymmer den mer än man kan tro!


Till exempel en liten chokladkaka med texten Bara det bästa... och en tag med den för dagen passande texten om Födelsedag och kalorier.


På baksidan har jag stämplat en Grattis-text, som är slut för tillfället, men den kommer säkert snart in i butiken igen.

 Utöver chokladen och tagen stoppar jag ner ett par fröpåsar, eftersom min mamma är en äkta Trädgårdsmänniska. I den hjärtformade asken ligger det små söta tvålar i form av rosor... och ja, min mamma äääälskar tvålar! *S* Så den här presenten känns ganska så personlig och det gillar jag.

 Om alltihop får plats i påsen? Ja, sambon tvivlade...

... men såklart att det får plats! Innan jag packar för posthantering trycker jag ner alltihop och det går så bra, så.

 Påsens baksida pryds av min Raggsockastämpel och en bit av denna text.

Ha en bra dag, allihop!
//Cornelia

2 kommentarer:

  1. underbart, härliga färgkombination älskar blått och brunt tillsammans! Din mamma måste blivit jätteglad, och stolt! Kramis

    SvaraRadera