måndag 7 maj 2012

Det är insidan som räknas...

Hej!

Ja att det är insidan som räknas brukar man ju säga men gäller det kort också? Jo men så tror jag att det är så när jag hade knåpat ihop mitt kort och kom till insidan så valde jag att sätta dit den stämplade texten "Du vet väl om att du är värdefull..."






Ni ser dom söta små charmsen från butiken och en hjärtpin på framsidan av kortet och på baksidan har jag använt min nya "raggsockastämpel" och jag försökte mig på att maska in en stämpelbild så som Cornelia visade igår och det blev ganska så bra. Önskar er en fin start på veckan!!! Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ett kanonfint kort och din maskning i "raggsockastämpeln" blev ju hur bra som helst.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, den där "raggsockastämpeln" kommer verkligen bli en favorit... Ha en fin dag kram L

    SvaraRadera