måndag 2 april 2012

Tack Cornelia - Välkommen Christine!

Efter tre hektiska dagar på Odengården har det inte funnits en minut över förrän nu att skriva. Först och främst så vill jag givetvis tacka Cornelia för alla underbara saker du hittat på under dina månader som GDT. Du är en stor, stor inspirationskälla vill jag säga. Glad är jag dessutom att du känner att du kanske i framtiden kan sticka in då och då och blogga lite.
Sen vill jag välkomna Christine - alias och mer känd som Tyrasmatte på olika forum.
Även henner tar vi fram micken och sticker under hakan och ställer samma frågor som till Cornelia....






Namn: Christine Udding Alias Tyrasmatte.

Ålder: 41.

Jobbar med: Jag har jobbat inom akutvården största delen av mitt liv. Nu sedan en trafikolycka, har jag sadlat om och jobbar deltid inom  Electrolux.

 Började scrappa: Har alltid älskat pyssel av alla de slag. Jag började scrappa riktigt ordentligt i slutet av 2007. Skaffade mig en blogg 2008.
 Scrappar helst: Jag gör ju mest kort. Jag har gjort (tror jag) 7 st Los under åren. Jag är en person som älskar skira färger. Inga skrälla  pasteller för mig. Jag försöker ibland ,för att bredda mig ...hihih men det blir aldrig lyckat. Romantik och vintage, pärlor och rosor är jag i ett nötskal.Förutom kort,så gillar jag att måla,sy. Ett tag höll jag på med mkt drivved.

Fritidsintressen: Hmmm....Ja du, Att scrappa är ju ett så stort intresse att när jag är ledig så är det ju det jag gör. Fika är ett annat stort intresse..hihi. Inredning älskar jag, Shop until you drop... Kan ju va ett motto jag lever efter.

10 saker att ta med till en öde ö: Scrapsaker givetvis, Fikabröd och kaffe, Dator, kontokort.. det räcker nog så..hahaha

 Blogg: www. tyrasmatte.bloggplatsen.se

Tack Christine - det ska bli kul att se vad du kan hitta på!

Ha en bra måndag alla- själv ska jag faktiskt bara vila -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar