måndag 30 april 2012

Tack Christine - Välkommen Linda!

Som rubriken lyder: tack Christine för dina inlägg och välkommen Linda!
 
Liten presentation:
 
 

 
 
Namn: Linda Eek
 
Ålder: 29 år

Bor: Tillsammans med min sambo i ett stort hus i skogen mellan Jönköping och Nässjö.

Jobbar med: Operatör på SOS-alarm

Började scrappa: Jag har nog alltid pysslat i en eller annan form, men började väl "på riktigt" för ungefär två år sedan och sedan dess är jag helt klart fast i papperspysslarvärlden.

Scrappar helst: Jag gör mest kort, älskar att stämpla, färglägga och se hur mina alster växer fram. Blommor och pastellfärger är favoriter hos mig och söta små charms, fjärilar och fina papper kan jag aldrig få för mycket av!

Fritidsintressen: Pysslandet har självklart en stor del av min fritid men jag tränar för att det är roligt, bakar gärna söta kakor, har en häst som jag sköter om en dag i veckan och tar gärna långa promenader i skogen.

Saker som jag tar med mig till en öde ö: Vad svårt, men jag tror jag klarar mig med min sambo (han är ju både snickare och scoutledare), lite mat och mina pysselsaker.


Stort välkommen Linda till ROX Stamps! det ska bli kul att se vad du kan hitta på!

1 kommentar:

  1. Vad kul, Linda, att få "lära känna" dej lite bättre så här!

    En häst, minsann. Roligt! Jag är också hästtjej i själ och hjärta, även om jag numera håller mej till "bara" hund, men fyrbent är den iallafall!

    Och så bor du därnere i landet... har min lillasyster i Tranås, ni kan ju nästan vinka till varandra när ni går ut?! *S*

    "Hus i skogen" låter också väldigt nice!

    Känn dej varmt välkommen! Det ska bli sååå kul att se dina ROX-alster den närmaste månaden!

    SvaraRadera