torsdag 26 april 2012

Mitt sista inlägg.....


Ett Accordion card.

Denna kortvikningen är kul. Man kan använda igentligen vilken form som helst . Tex kan du göra kortet som en fjäril eller ett runt kort. Det viktigast är att det sitter ihop. Den fina urtavlan med romerska siffror finns i shopen. blommor hittar du där oxå.

Så här ser det alltså ut när man har vikt ut det. Jag tycker jätte mkt om denna vikningen.

                                                  
På insidan har jag stämplat denna fina texten. Den passar till så mkt. Jag har bla använt den på student kort, till en tjej som precis hade påbörjat en ny utbildning, till en person som behövdes muntras upp. JA, den passar faktiskt till alla tillfällen. nyckeln finns i shopen , precis som blomman. Tagen är tom just nu, men där ska ju skrivas en liten hälsning till den som ska få kortet.
Här har jag stämplat på ett hjärta jag hade liggandes hemma, den absolut mest underbara texten.  här hittar du den. Underbara organza band finner du oxå i butiken. pärlorna som finns i olika storlekar är jättefina  och ligger i shopen i gulliga små glasburkar.

 Jaha, Då var det dags för avslut då och säga tack för mig. Det har varit väldigt roligt att (förhoppningsvis) få inspirera en liten stund varje vecka. Ett jätte stort tack till Anna-Lena för denna möjligheten att få jobba med så fina produkter. Tack och kram till er alla, scrappa vidare......

//GDT-Christine





3 kommentarer:

  1. Superfint kort, Christine!
    Kan inte fatta att månaden är slut... redan?!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt, va goa ni e. kram..christine

    SvaraRadera