fredag 6 april 2012

Äntligen!!


Jag har länge letat efter en bra stämpel där det ska stå "tack" på . Nu hittade jag t o m en som var bättre..hihi. Sådana här flaskor har jag några stycken av hemma. Tycker så himla mkt om designen på dom. Bra om man ska göra saft, eller om man ska ha med sig nåt att dricka på en picknick.I Denna flaskan skall det bli Flädersaft och den skall gå till en person som har hjälpt mig en del med diverse saker. Den jättefina cameo ladyn passade riktigt bra på halsen på flaskan


Visst är stämpeln så perfekt.Den kommer att bli så himla användbar. Tack för hjälpen hittar ni här. Det härliga hjärtat som det står with all my heart på blir liksom som en fortsättning på själva stämpeltexten.


Vänder vi på flaskan så hittar vi ytterligare en fantastisk charm. En underbar klocka .Det är otroligt vad dessa små charmsen gör med ett alster. Det fina organza bandet hittar du i shoppen tillsammans med en massa annat .


Allt för mig. Kram på er // Christine

1 kommentar: