fredag 30 mars 2012

Odengården here we come!

Så var det då dags för vårens övernattningsträff på Odengården, Röstånga. Visst är det lite pyssel innan man kommit så här långt, men samtidigt väldigt väldigt roligt. Denna dagen har därför gått i packningens tecken - butiken ska packas ner och man ska avväga hur mycket man ska dra med sig. Hur som helst så den här gången så har jag lite nyheter med mig, dock inte i form av stämplar - utan bl a en ny dies! och lite annat smått och gott. Nu har jag bara ett kompendium att skriva ut, sedan är jag i det närmaste klar. Lite inspirationsalster har det dock blivit inför träffen...här kommer de

Först och främst Diesen  - mått 58 x 50 mm - pris 89 kr

lite fler bilder

närbild
Här har jag maskat bort linjerna på biljettstämpeln "kram"

Inspiration:




vissa stämplar passar perfekt i diesen, och vissa kan man ju maska om man vill...
Nedan en tom papprulle som jag dekorerat med div stämplar....




Nu ska jag dra ihop det sista inför denna härliga helg
som går helt och hållet i scrappets tecken.

ha det gott
Anna-Lena





4 kommentarer:

  1. Härliga grejor du har gjort!

    Önskar er en helt underbar helg!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du har gjort! Och vilken fin die! Helt plötsligt väcks "måste-ha"-begäret igen. :) Vilken tur att jag känner en av pysslarna som ska njuta av en hel pysselhelg tillsammans med er, så jag kan ju skicka bud. :)

    Ha en fantastiskt kreativ helg!

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh dina alster är helt fantastiska.
    Tror nog att jag behöver en sådan dies ;))
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Och jag hoppas den där diesen ploppar upp shoppen snart oxå ;) Hoppas ni har en supermysig helg, önskar jag kunde varit med men nästa gång så... Kram L

    SvaraRadera