tisdag 29 november 2011

Liten snabbis?!

För ett tag sedan fyllde min mans mormor år och vad passar bättre än att ge en söt liten tavla av barnbarns barnet?! Tyvärr blev den gjord i all hast några timmar innan de skulle komma, så den blev väldigt enkel, men glad blev damen i alla fall.
Jag är ju som sagt lite förälskad i dessa Canvas tavlor, de är ju så roliga att göra.
Har ju ett nytt projekt på gång med en tavla till, ska bli sååå roligt att få visa upp den när den är klar... den kommer att gå i humorns tecken också :)



På denna tavlan har jag nyttjat lite diverse i Roxtsamps sortiment. Siffrorna och lite olika charms och halvpärlor.

Ni har väl inte missat de nya stämplarna? Bland annat denna



Som troligen kommer att bli en av mina favisar när den införskaffas, då jag har mycket att vara tacksam för ganska ofta :)

Kram på er! / Isadory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar