måndag 28 november 2011

En försening....

Stämpelsläppet gick av stapeln hos Pysseltagen i fredags, men därefter så har jag varit på resande fot i helgen. Lägg därtill storm och ingen el under stora delar av söndagen så några nya stämplar kunde jag inte lägga upp. De kommer nu i början på veckan, så fort jag får en sekund över.

Vill även påminna om tävlingen som pågår. Det är möjligt att jag uttrykt mig oklart i beskrivningen angående baktema. Det är inte så att det måste vara någon stämpel med just bak - utan din layout,kort, eller alter kan ha tema bakning - t ex ett favvorecept innehållande choklad - du gör en layout med det och sätter chokladstämpeln på - klart!
så enda kravet är alltså någon av ROX stamps stämplar på så är du med och tävlar.

Ha nu en fortsatt trevlig vecka, själv ska jag jobba jättemycket för jag ska
täcka upp för en kollega som blev pappa till en liten Oliwer, 7 veckor tidigare än beräknat och endast 1625 g....yttepytte alltså. Så välkommen till världen lilla Oliwer!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar