torsdag 29 september 2011

Höstlig ask

Då var det dags för mitt sista inlägg här på ROX Stamps-bloggen för denna gången.
Det har varit så roligt att få gästa här under denna månaden.

Idag vill jag visa en ask med lock i höstiga färger. Använde mig av tapet och tyg för att klä in lådan och locket. Blev ett lite mer klätt intryck eftersom tapeterna och tyget var ganska tjockt.


För att piffa till lådan knöt jag ett fint band runt lådan och satte dit en charm i form av ett lås på ena sidan.

Locket gjordes fint av en blomma utstansad i samma tapet som lådan är klädd i, ett par nålar, några röda rhinestones, gammal text på ett skrynklat papper färgat med lite distresser och en nyckel på detta.
Tanken med lådan är att ha små hemmagjorda dekorationer som jag gjort själv i den. Därav stämplade jag Scrappat av-stämpeln och satte dit. Glittrade den lite och satte fast den med 3d-kuddar för en lite svävande känsla.


Tack för mig!

Lina/Pyssellina

1 kommentar:

  1. Vilken fin låda! Jag samlar på massa lådor som jag tänker att jag ska fixa till men tiden vill liksom inte räcka till. Men nu fick jag lite inspiration i alla fall.

    SvaraRadera