lördag 10 september 2011

Det snurrar på rejält just nu!




Varje vecka nu framöver kommer det nya varor - ursnygga charms - självhäftande pärlor och lite annat...Kul är det och det är så spännande varje gång det kommer en paket.
I förra leveransen var där bl a dubbelhäftande tejp. Ett kanonpris på 5 kr / rulle! 18 meter i varje rulle och 8 mm bred. Dock så garanterar inte leverantören att den är syrafri. Men även om den inte är det så kan man ju använda den till så mycket mer eller hur?!

Det drar ihop sig till övernattningsträff!
Den 1-2 Oktober så anordnar Pysseltagen Inger träff på Odengården, Röstånga i hjärtat av skåne. Träffen är sedan länge fullbokad, det är ju superkul! Jag och Inger packar ner våra butiker och kommer att ha försäljning där i dagarna två. Träffen kommer att varvas med utmaningar och visningar god mat och fika. Kan det bli bättre?! Samtidigt så måste jag därför informera om att lagersaldot kanske inte stämmer till punkt och pricka under dessa dagarna. Jag kommer att ta stora delar av sortimentet med mig, men kontakta mig gärna via mail om det är något speciellt du vill att jag ska ta med.

Vill också passa på även om det är lite bakefter, att hälsa Lina välkommen. Lina är denna månadens gäst-dt, och kommer att blogga 3 torsdagar till framöver. Så välkommen Lina!

Det var allt för denna gången - Glöm nu inte att gå in och fynda i shopen -

Crea diem!

Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar