söndag 11 september 2011

Billiga dagar

Hej på er!
Var ett tag sedan jag bloggade. Har haft lite fullt upp. Gubben min fylla ju 35 och vi har haft kalas och jag var på Billiga dagarna på Pysseltagen i Örkelljunga och sen bar det var på semester till Mallorca, så det har inte blivit mycket pyssel den senaste tiden.

Jag hade i alla fall kameran med mig när jag var på Pysseltagen, så jag tänkte lägga ut några foton.
Anna-Lena var ju där och lanserade sin nya kollektion av jul roliga stämplar, blev ju till att inhandla några med ju hehe...

Jag ska försöka ta mig lite mer tid till pyssel nu när allt lugnant ner sig här hemma, så ni får hålla utkik i bloggen efter nya fina alster och sen är det ju gäst DT´n också på torsdagar, missa inte hennes fina verk.





Hoppas ni i södra Sverige överlevt regn och åsk stormarna som dragit förbi idag :)

Kram på er / Isadory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar