onsdag 1 juni 2011

Mitt första inlägg

Här kommer då mitt första inlägg på Rox Stamps som DT. Jag tackar Anna-Lena så hjärtligt och varmt för att hon tagi mig under sina vingar. Jag hoppas att jag inte ska göra henne och alla er som läser besvikna.
Mitt första alster är en canvastavla till min mor som hon fick på morsdag.









Dekorationerna är från mitt första DT paket.
Charmsen i form av nycklar, nallar och ornament finns i shoppen till super billigt pris.
Det vackra organzabandet är lika billigt det, ni måste bara svänga förbi shoppen och lägga en order genast innan det tar slut.
Stämplen tyckte jag passade bra här och mor blev väldigt rörd av den.
Ha en trevlig helg på er och missa inte lanseringen av de nya stämplarna i helgen på Pysseltagen i Örkelljunga.
Kram på / Isadory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar