måndag 23 maj 2011

Just nu är det härligt att leva!

Att vi går mot den mest fantastiska tid som finns till mötes - vet vi alla, visst är det underbart!

Shopen
Shopen blev igår uppdaterad med två artiklar, de sista för denna gången. Underbara rhinestones - 12 mm och 18 mm. Jättefina att dekorera i mitten av blommor t ex. Nästa leverans beräknar jag ha här om någon vecka - det tar ju lite tid från fjärran Östern.

Nya stämplar
En ny kollektion beställdes igår, och släpps på Pysseltagens event den 3-4 juni!

Leveransstörningar
Näst efter bröllop, så är väl student en stor händelse i livet. Den 10 juni tar min dotter studenten så
dagarna före kan det hända att leveranstiden blir lite längre på varorna i shopen. Jag är rädd för att mitt
dygn bara har 24 timmar och det är ju mycket som ska fixas.

Viktiga datum
28 maj scraploppis hos Pysseltagen i Örkelljunga

3-4 juni "Billiga dagar" hos Pysseltagen i Örkelljunga- jag finns där och säljer mina stämplar!

18 juni Scraputställning  hos Pysseltagen i Örkelljunga

2 juli Scrapträff Fleninge - Pysseltagen och jag medverkar ( Priset för denna heldag (exkl. lunch) är endast 175kr! Anmälan och betalning görs senast den 12:e juni till mig – Linda Nygren. Anmälan görs på e-mail: linda-nygren@telia.com.

27-28 Augusti "Billiga dagar"  hos Pysseltagen i Örkelljunga  jag finns där och säljer mina stämplar!

1-2 Oktober scrapträff - Odengården . Röstånga - Läs mer på http://www.pysseltagen.se/ för anmälan

Hoppas vi ses!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar