söndag 22 maj 2011

Inte alltför ofta...

Nä det är inte alltför ofta som det kommer något här bloggen från mig. Men idag har jag faktiskt ett alster att visa er :)

 Jag är med i en födelsedags-swapp och för ett tag sedan var det dax för den näst sista tjejen att få sina presenter. Då gjorde jag den här asken att stoppa hennes överraskning i.

Jag har lekt rejält med distresser och mister, det är så roligt :)



 Här är stämpeln (Glädje är att ha...) som jag valde att använda den här gången, för tjejen i fråga är en vän till mig så då var ju valet av stämpel ganska enkelt, hihi... Tycker den här texten säger allt!



Enkelt dekorerad med en chipboardfågel som jag målat med Crackle Pain och ett Bingokort från Tim Holtz. Thats it!

Jag ska försöka synas här lite oftare, men tiiiiden bara springer ju iväg!!

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Jättevackert! Bandet var verkligen pricken över i till det andra- snyggt!

    SvaraRadera