måndag 7 mars 2011

Lite nyheter från ROX Stamps

Glada nyheter så här på en måndag!
Idag måndag har jag glädjen att hälsa Nina (NHL) välkommen som "riktig" DT-medlem! Så nu är kärnan i ROX Stamps knuten och det känns riktigt riktigt roligt! Nina som jag träffat irl är en skön tjej som redan nu har visat prov på sin talang. Jag hoppas få se många smarriga alster och klurigheter från dig! Känn dig varm välkommen! En närmare presentation av DT-gänget kommer vad det lider när jag samlat in lite nyttig info.

Nice Price
En ny kategori i shoppen! Här kan du fynda bland våra stämplar. För endast 25 kronor så kan en stämpel bli din! Jag kommer att byta ut stämplarna då och då så håll utkik. Av vissa finns det bara ett fåtal kvar av så det kan vara lönsamt att slå till med det samma så att de inte tar slut.

Lite sorgliga nyheter
I sista släppet av stämplar fanns en stämpel med versen om att vara stark. I den har det smugit sig in ett fel, till trots att man försöker lusläsa varje rad och bokstav. Jag blev så fruktansvärt ledsen när jag via en kund fick vetskap om detta. -Det är beklagligt och bör och ska förstås inte hända, men nu har det hänt och jag kan ingenting annat göra än att återkalla denna stämpel. Det gäller förstås främst de som såldes på Oscarsscrappen, där ingen info finns vad du eller ni hette som köpte av mig. När ni ser detta, och har en stämpel i er ägo, stoppa den i ett kuvert med namn och adress, email och skicka den till: Rox media, Brohuset 1016, 264 54 Ljungbyhed, samt om ni vill
ha en annan stämpel ur sortimentet eller "pengarna tillbaka". Jag kan inget annat än beklaga, men som jag brukar säga att detta är väl ett bevis på att man är människa och inte maskin.

Nyheter snart
Jag har fått in kartong i min ägo. Jag hade lite med mig på Oscarsscrappen, denna kartong håller jag som bäst på att utforska själv. Det är en grov och rå kartong som när man använder distresserna på får en härlig känsla och utseende som trä. Jag har provat att stansa i den, gjort album, limmat på den osv osv och än så länge så känns det som en kanonprodukt. Den är stabil och bra, framförallt att göra kort av. Den är dock inte syrafri, men det finns ju så många användningsområden ändå. Kartongen släpps inom kort i butiken.

Tävlingen
Det har väl knappast undgått någon att vi har en tävling under hela mars månad. Önskestämpel och det har kommit in många fina bidrag. Det kommer att bli jättesvårt att välja när väl den tiden kommer. Det finns inget tak för hur många bidrag man får lämna in utan det är bara att tuta och köra. Så har du inte lämnat in något bidrag eller sprungit på något mer så finns ju chansen i hela 3 veckor till innan vinnaren dras.

Ha nu en riktigt skön start på veckan!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar