tisdag 29 mars 2011

En sko på födelsedagen.

Hej denna vårliga Tisdag!

I dag visar jag en fin sko, med text på sulan.

Jag har följt en mall som jag hittade på You tube då jag surfade. Klacken har jag hittat på själv.


Ett vackert papper, spets, en stor underbar Prima blomma samt pärlor fick smycka denna sko.
Jag chalkade i brunt runt hela kanten.


Det fanns ju tomt papper på sulan, så den fick också lite dekoration.


Jag har gjort flera tags, på den översta stämplade jag texten Grattis på födelsedagen.
På de undre tagsen blev det fina små budskap samt plats för att skriva något personligt.
2 vackra brads och lite spets fick smycka tagen. En sax passar bra då hon som ska få skon är frisör. Chalk kunde jag ej vara utan här heller :-)



Denna fina text fick finnas med.



Ha en fin Tisdag, stephi

3 kommentarer: