fredag 18 februari 2011

Roliga post stämplar!

I dag tänkte jag visa en hel del. Jag börjar med mina enkla men roliga brevpapper jag gjort.
Jag har använt stämplarna från de nya arken som finns i butiken.

Kuvertet har jag stansat ut med min cricut och valde att få en söt liten fjäder i hörnan som jag distressade. Den fina postmannen fick pryda både brevpapper och kuvert. Jag stämplade en tag på pappret som håller dem samman. Där ska jag senare skriva något till den som ska få dem.



Brevpappret gjorde jag enkelt, 2 stämplar- postmannen och brevlådan samt chalkade runt kanterna.


Baksidan på kuvertet fick också några stämplar från samma serie , POST.

Jag har också gjort ett födelsedagskort där jag använt skrivmaskinen som också är från samma ark. Jag börjar att visa framsidan.

Här har jag stansat för glatta livet :-). Det blev väldigt sött med alla lager, tycker jag.


Och nu kommer baksidan


Båda stämplarna är från samma ark, Post.

På pappret som sitter i skrivmaskinen ska det bli ett litet meddelande.
Roliga stämplar va?

Trevlig helg, kram Stephi

3 kommentarer:

  1. vilken kul grej å göra eget brevpapper, jättefint blev det. Kortet är heeeelt ljuvligt!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé att göra egna brevpapper! Stämplarna passar ju jättebra till det!

    SvaraRadera
  3. Jättefint som vanligt, Stephi! :-)
    Smart brevpapper!

    SvaraRadera