torsdag 30 september 2010

Läsarpost!!

Jojo!! Alla redan har det kommit ett mail till oss med bilder på att vackert alster där en av våra stämplar används!

Så roligt!!





"Mitt alster är en minipizzabox i svart cardstock, klätt med ett Hannah Montana-papper.
På locket har jag använt en Spellbinders die (Eyelet Squares), som jag köpte hos Pysseltagen i helgen. Jag har i hålen satt i rhinestones i miniformat.
Jag har även byggt ihop blomdekorationen genom att ta 3 blommor med stålstjälk genom en Reprintblomma. Låtit den gröna stålstjälken sticka upp runt om och dessutom virat ett satinband runt om dem.
Inuti har jag också klätt med Hannah Montana-papper och använt en annan Spellbinders die (Label Eight) för att göra den lilla tagen med stämpeln (Tack för att du finns) jag köpte från dig!
Den stämpeln lär bli mycket använd här hos mig kan jag lova!
Kram
Scrapkuben
Johanna Åberg
Tack snälla Johanna för att du mailade in och visar oss vad du skapat!!
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar